Samsung Galaxy S24 Ultra Kullanıcıları Ekranda Çıkan Yeşil Çizgi Sorunuyla Karşı Karşıya
Güney Koreli teknoloji devi SAMSUNG, Özellikle yapay zeka tarafına vurgu yaparak Galaxy S24 serisini kullanıcılarla buluşturdu. Donanımı, görünümü, yapay zeka özelliklerindeki tutarlılığı ve potansiyeli bu telefonun sevgiyle karşılanmasını sağladı. Ancak Samsung’un yıllardır peşini bırakmayan sorun burada da kendini gösterdi.
Söz konusu problem ekranda beliren ve kaybolmayan bir çizgiden ibarettir. Daha önceki serilerde pembe gibi farklı renklerle karşılaştığımız bu sorun yeni bir sorundur. Galaxy S24 Ultra Modellerde görünür ve yeşil renkte görünür. Kullanıcılara göre hattın kaybolması için cihazı yeniden başlatmak veya sıfırlamak yeterli olmadı.
Ayrıca yeni satın alınan cihazlarda da görünür.
Bu nedenle kullanıcılar kalite kontrolün tutarlılığından şüphe ediyor. Çünkü bir kullanıcı S24 Ultra’yı satın aldıktan sonra sadece 6 gün sonra bu yeşil hat problemiyle karşılaştım. Söz konusu sorunu yaşayanların ilk eylemi doğrudan para iadesi veya değişim istemek olsa da henüz somut bir çözüm bulunmuyor.
Elbette toplumun belli bir kesiminde yaşanan her sorun S24 Ultra’da gerçekleşeceğini söyleyemeyiz. Henüz Samsung’dan resmi bir açıklama gelmediği için sorunun tam olarak neden kaynaklandığı ve nasıl çözüleceği bilinmiyor. Yani sorun donanım veya yazılım olabilir. Eğer sorun yazılımsal ise firma güncelleme yoluyla sorunu çözecektir.
Galaxy S24 Ultra kullanıcısıysanız ve eğer aynı sorunu yaşıyorsanız Yorumlarda belirtmeyi unutmayın. Bu sayede durumun bölgeyle alakalı olup olmadığını görebiliyoruz. Samsung’dan bir açıklama geldiğinde sizlerle paylaşacağız.